Bedrijfsgrootte 

 Software voor elk bedrijf 


Software voor het kleinbedrijf

Software voor het kleinbedrijf

Je wilt bezig zijn met jouw onderneming, maar de boekhouding is ook belangrijk. Speciaal voor de startende ondernemer/ kleinbedrijf bieden we het online boekhoudpakket Small Business.

Software voor het MKB

Software voor het MKB

Als MKB'er automatiseer je al jouw bedrijfsprocessen met onze software. Je hebt altijd actueel inzicht in hoe jouw bedrijf er voor staat en realiseert kostenbesparing en efficiency.

ERP voor grote organisaties

ERP voor grote organisaties

Ook grote organisaties van 150 tot enkele duizenden medewerkers kunnen financiële- logistieke en medewerkers processen uitstekend automatiseren met onze ERP software.


Meer weten over ERP software voor jouw organisatie? 


Software voor starters en klein bedrijf

Compleet online boekhouden


Speciaal voor de startende ondernemer bieden we je het online boekhoudpakket Small Business. Een passende oplossing tegen een scherpe prijs. Small Business kun je geheel online gebruiken.

Geen grote investeringen, geen zorgen over systeembeheer, back-ups en updates, maar altijd en overal zorgeloos inloggen. Daarnaast kan jouw accountant ook toegang krijgen tot de administratie, waardoor het uitwisselen van gegevens nog eenvoudiger wordt!

Bekijk de speciale Small Business website.

Software voor MKB

Jouw bedrijfsprocessen van A tot Z geautomatiseerd!


Als ondernemer bepaal je de strategie en koers van jouw organisatie. De markt verandert snel en ook je concurrenten zitten niet stil. Logisch dat je op elk moment wilt weten hoe de organisatie presteert en waar je eventueel moet ingrijpen. Met onze software voor het MKB automatiseer je alle bedrijfsprocessen en heb je altijd actueel inzicht in hoe jouw bedrijf er voor staat.

Automatisering staat voor kostenbeheersing en efficiency. Dit maakt jouw organisatie flexibel zodat je tijdig reageert wanneer de markt in beweging is. Ons softwarepakket is volledig geïntegreerd, van HRM tot CRM en van de financiële administratie tot de salarisadministratie. Dat betekent dat jouw medewerkers altijd met dezelfde gegevens uit één database werken.
Dit voorkomt dubbele invoer, verbetert de kwaliteit van de organisatie en reduceert kosten.

De ervaringen uit de praktijk lezen?

Software voor grote organisaties

Administratieve taken automatiseren levert efficiëntie


Grote organisaties van 150 tot enkele duizenden medewerkers kunnen uitstekend uit de voeten met de software van AFAS. Uw administratieve- financiële- en medewerkersprocessen kunnen we volledig automatiseren.

Van boekhouding, facturering en salarisverwerking tot en met workflow- en documentmanagement. Uiteraard kun je ook employee self service inzetten om gegevens bij de bron te laten vastleggen en de kosten te verminderen. Het afnemen van de software via de "cloud" ontzorgt je afdeling systeembeheer.

Meer weten over software voor jouw bedrijf?

Maak vrijblijvend een afspraak


Advies op maat nodig? Bel: 033-4341800